הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

שליפת מידע שנתיים אחורנית

More
18 years 6 months ago #1081 by larim
שלום לכולם.
בהינתן דוח עם 2 פרומפטים: חודש ושנה, כיצד אני יוצר שאילתה שתחזיר לי נתונים שנתיים (2 שנים) אחורה מאותו חודש ושנה?
האם בכלל זה ניתן לביצוע?
למשל הוצאות נסיעה בשנתיים שקדמו לנתונים שהוכנסו לפרומפטים...

תודה מראש ל"מומחים"..

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1083 by תמיר
וודאי זה אפשרי.

אתה צריך ליצור פילטר בdesigner שאומר תאריך גדול מהתאריך שהוכנס פחות שנתיים.

אם תתן פרטים נוספים, כגון DB ,נוכל לעזור לך עם התחביר

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1084 by larim
תודה תמיר.
אבל, האם זה לא אפשרי ברמת ה-user? ואם מחר זה יהיה שלוש שנים? ואם מחרתיים זה יהיה על שדה אחר - לא יודע מה? האם לא ניתן לייבא נתונים ברמת השאילתה רק שנתיים אחורה מהנתונים בפרומפטים?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1085 by תמיר
הי,

ראשית, הdesigner הוא ברמת השאילתא.

שנית, את מספר השנים אחורה גם ניתן להכניס בprompt

לגבי שם השדה, ברור שזה פתרון תלוי שדה. אין דרך שבה הBO יוכל להעריך על איזה שדה מדובר.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1086 by Yoav
מאיר כמה שדות כבר יכולים להיות לך ? כמה שינויים כבר יכולים להיות ?

צור קודם כל את התנאי בעולם,אם יש צורך קדד prompt בתוכו,עצם זה שהוא ניתן לגרירה והמשתמש לא צריך לבנות אותו יגביר את השימוש בו,אם יהיו שדות נוספים של זמן (ותמיד יש...) מקס' יישם את אותו פתרון לגביהם כאשר יש לך פתרון בפורום כיצד לבחור שדות שונים...  חפש על הערך prompt....

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1087 by larim
לא הבנתי. אם הפרומפט הוא בדוח, כיצד אני יכול ליצור את  הפילטר בדיזיינר על סמך נתון או פרומפט שהוא לא יודע עליו?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1088 by Yoav
מאיר,את התנאי/פילטר תיצור בעולם כפי שלמדת בקורס
את התנאי תגרור בחלון בניית השאילתא לחלונית תנאי הדוח...

"נתון שהוא לא יודע עליו..."

כל העניין כאן הוא שאתה בונה תנאי שמאפשר בחירה של השנתיים האחרונות,זה אמור להיות ידוע לך (בתור בונה התנאי וזה שמבין מה הוא בנה) ולמשתמש שלו אתה תסביר את מה שאתה יודע....

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1089 by Me
ראשית ה PROMPT יגיע כבר מתוך הפילטר
ברגע שהמשתמש גורר את הפילטר השאלה תבוא לבד
(תסתכל על @POMPT) ב DESIGNER

דבר שני למה לתת למשתמש שתי הזנות
מדוע לא YYYY/MM

ואז התנאי צריך להיות

mydates BETWEEN
DATEADD(yy,-2, cast( @Prompt('Choose Year/Month','A','Year/month',,)+'/01') as datetime)
+ '/01' AND
cast( @Prompt('Choose Year/Month','A','Year/month',,)+'/01') as datetime)

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1090 by Yoav
אם אתה אוהד שרוף של אורקל,אתה יכול לנסות משהו כזה,תנאי קבוע:

YEAR  >= to_char(sysdate,'YYYY') -1

מחזיר שנתיים אחרונות

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #1091 by larim

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.297 seconds