הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

הקפאת כותרת

More
18 years 6 months ago #964 by eyalbo
הקפאת כותרת was created by eyalbo
האם ניתן לבצע הקפאה של הכותרת (לדוגמא) כמו באקסל ואז שאני גולל למטה הכותרת נשארת ??

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #965 by Yoav
מעל חץ פס הגלילה בצד ימין יש לך קו,תוריד אותו מתחת לכותרת ותקבל משהו שמזכיר הקפאת כותרת

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 6 months ago #979 by eyalbo
אני התכוונתי לשורת הכותרת של הטבלה האם גם אתה ?
האם יש משהו ב-WEBI או רק ב- DESKI

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.254 seconds