הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

תאורים בדוחות WEB כ ?????? ולא בעיברית

More
13 years 2 months ago #8014 by כפיר דהן
שלום,

לאחר שנים (5 לדעתי) שלא הייתי כאן.

התקנתי לאחרונה גרסה 4 על SQLSERVER2008
היתה לי בעיה בהצגת דוחות WEB ולכן ביצעתי את התיקון הנ"ל :
scn.sap.com/thread/3185760

וכן בעיית הדוחות הסתדרה, אך כעת אין לי עברית. הדוחות מופיעים כסימני שאלה.

בבדירת האיברים בעולם (lov) אכן יש עיברית.

אודה לעזרתכם.

בברכה,
כפיר

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #8015 by Yoav
כפיר אתה מדבר על שמות האובייקטים בעולם ב-Webi ?
אם כן סביר להניח שאתה צריך להוסיף ב-options של ה-web browser את he כשפה נוספת

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #8016 by כפיר דהן
ניסיתי לצרף תמונה ולא הצלחתי, הוא כלל לא פתח את מסך ייבוא הקובץ.

היכן אני מוסיף את HE כשפה נוספת ?
בשרת ? בעולם ?

בדוחות לוקליים אין לי את הבעיה הנ"ל.

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #8017 by כפיר דהן
Preferences – bo user test

Locales and Time Zone

Product Locale:
אנגלית

Preferred Viewing Locale:
עיברית

Current Time Zone:
ירושלים

Please התחברות to join the conversation.

More
13 years 2 months ago #8018 by Yoav
tools-internet options

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.243 seconds