עכשיו לראשונה בימי חיי, אני צריך להשתמש בfeature ענתיקה שנקרא user objects.
הפעם האחרונה שנכנסתי למסך זה הייתה עוד בגרסא ישנה (לפני הBoxi)
היום נכנסתי בBoxi R3.1 ולמיטב זכרוני :blush: הם שינו קצת את הקונספט. הם אכן מאפשרים ליצור אובייקטים אישים, אך הוציאו את חלק הDB משם, כלומר האובייקט החדש בנוי על אובייקטים קיימים.
השאלה שלי היא לגבי הפונקציות: נראה לי שהפונקציות הם לא פונקציות של DB כמו בdesigner אלא פונקציות גנריות של BO המתורגמות מאחורי הקלעים לSQL.