הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

User Objects מכה שנית

More
13 years 4 months ago #8003 by תמיר
חברים יקרים,

עכשיו לראשונה בימי חיי, אני צריך להשתמש בfeature ענתיקה שנקרא user objects.


הפעם האחרונה שנכנסתי למסך זה הייתה עוד בגרסא ישנה (לפני הBoxi)

היום נכנסתי בBoxi R3.1 ולמיטב זכרוני :blush: הם שינו קצת את הקונספט. הם אכן מאפשרים ליצור אובייקטים אישים, אך הוציאו את חלק הDB משם, כלומר האובייקט החדש בנוי על אובייקטים קיימים.

השאלה שלי היא לגבי הפונקציות: נראה לי שהפונקציות הם לא פונקציות של DB כמו בdesigner אלא פונקציות גנריות של BO המתורגמות מאחורי הקלעים לSQL.

האם אני צודק? האם למישהו יש תיעוד בנושא?!!

תודה :smile:

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.212 seconds