הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

התפלגות ציונים בדוחות BO

More
18 years 5 months ago #1302 by roneny
היי,
אני משתמש ב BO deski XI,
הייתי רוצה להציג גרף של ציוני עובדים לפי התפלגות (פעמון גאוס).
איך הייתם ממליצים לי לעשות זאת?

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 5 months ago #1303 by תמיר
הי,

תשתמש בגרף עמודות רגיל.

תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 5 months ago #1306 by Me
הטריק בדוח הזה הוא להפוך את הציון למימד ואת כמות העובדים למדד
יש להניח שהציון הינו ביחידות ידועות
דהיינו ציון של 3 ,4.5 וכדומה
ולא ציון של 3.23518 כי אז הדוח ייצא מכוער
אם זה המצב תשתמש בפונקציה בסגנון של ROUND

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.275 seconds