הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

מקרה מוזר בSSIS

More
15 years 2 weeks ago #6821 by תמיר
שלום,

יש לי מקרה מוזר מאד בSSIS, ורוצה לשמוע אם מישהו נתקל בדבר דומה. העניין הוא כזה: אני רוצה לטעון שגויים מטבלת sql server. מכיוון שאין בטבלה מקרים שגויים הייתי צריך ליצור כאלה באמצעות update על הטבלה. בצעתי Update (באמצעות managemnt studio) אח"כ select והכל עובד סבבה. אבל, כאשר הרצתי את הssis package, מתבצע לכאורה rollback לא רק בssis (שלא מוצא רשומות) אלא גם של select באמצעות management studio!!

חשבתי שאני מחמיץ משהו לכן השתמשתי גם בbegin transaction וcommit transaction , אך בניגוד לכל מה שידוע לי על sql server הוא ביצע rollback גם במקרה זה.

רק לאחר שהכנסתי את הupdate לתוך הssis package זה עבד.

מבחנתי זה מוזר מאד.

מישהו יודע מה אני מחמיץ? :Wow:


תודה,




תמיר

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 2 weeks ago #6823 by eldad
נסה כיוון של isolation level

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 2 weeks ago #6829 by תמיר
הסבר, פרט ונמק בצירוף דוגמאות מהמקרא :smile:

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: eldad
Time to create page: 0.262 seconds