הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

פורמט תאריכי oracle10g

More
18 years 11 months ago #352 by סיון פרייסקל
היי יואב,

נתקלתי בבעית זיהוי שדה תאריכי מסוג timestamp אשר למעשה נחשב פורמט date ב-oracle10. אני עובדת עם Designer גרסה 5.0 ולא מצליחה להמיר את האובייקטים כדי שיזוהו כ-date.

תודה.

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #353 by Yoav
בעיה ידועה ב- BO:

גם אם משתמשים בפונקציית truncate עדין ה- timestamp מופיע ב- LOV

על כן השתמשי בפונקצייה הבאה על אובייקט הזמן שלך:

to_date(to_char(date_field,'mm-dd-yyyy'),'mm-dd-yyyy')

שוב הישור.... אבל אין בעיה להעתיק

דווחי על התוצאות ותשקלי בכלל האם לתת למשתמש אפשרות בחירת תאריך על פני הקלדה...

ונוסיף הסבר למה זה ככה בהמשך...

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #357 by סיון פרייסקל
חשבתי שב-oracle10
timestamp,datetime,date
מזוהים כולם כשדה מסוג date...אולי אני טועה או שגרסה 5 אינה תומכת ב-oracle10
בכל מקרה המרתי את השדה כפי שציינת אבל באמת ברשימת הערכים גם אם ציינתי בפורמט hh24:mi:ss מופיעים אפסים במקום השעה ולעיתים השעה נחוצה לי לתצוגה.
השאלה אם בתצוגה אני אראה את השעה הנכונה למרות רשימת הערכים.
לגבי הקלדה חופשית-לא מתאים כאן, אני חייבת לתת אופציה לבחירת תאריך.

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #358 by Yoav
פתרון ברמת התצוגה של ה- LOV:

על מנת להשפיע על התצוגה ברשימת הערכים תצטרכי לערוך את ה- LOV עצמו:

בלשונית ה- properties של האובייקט להיכנס ל- edit של ה - SQL של התאריך ושם לבצע את הפונקצייה

מאחר ולכל תאריך ברשימת הערכים יש תצוגה מלאה של זמן (ה- timestamp)

גם בעולם ה - Demo יש את אותה בעיה...

בדרך זו אנחנו נפתרים מה- time portion של התאריך...

ופותחים מיד בבעיה חדשה:כעת התאריכים מסודרים אלפאנומרית ולא כרונולוגית (גם לזה יש פתרון)

אם יש בעיה עם פורמט השדה עצמו את צריכה לבדוק את הגדרה שלו ב- DB,פונקציית המרה אמורה לעשות את העבודה אם יש לך בעיה עם פורמטים

בעיקרון אם שדה התאריך ב-DB לא מחזיק שעה/דקה/שנייה לא סביר שתראי תצוגה כזו בדוח או ב- LOV ולא משנה איזה פורמט תתני לתאריך...

את פשוט תראי את ה - timestamp....

לחילופין: מה זה :

"ולא מצליחה להמיר את האובייקטים כדי שיזוהו כ-date"

איזה הודעת שגיאה את מקבלת ?

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #361 by סיון פרייסקל
הודעת השגיאה היתה שה-type של השדה שהגדרתי לא תואם לשדה ב-DB
ב-DB השדה מחזיק תאריך+שעה.
הבנתי שאני צריכה גם להגדיר את פורמט האובייקט בקליק ימני על האובייקט עצמו ע"מ לסדר שגם בתצוגה בדוח יראו את השעה (במידה והגדרתי לו ב-select פורמט עם שעה).

Please התחברות to join the conversation.

More
18 years 11 months ago #362 by Yoav
אם כך פשוט צריך לשנות את סוג האובייקט (לשונית ה - Defintion ):

type : Date

פורמט השעות/דקות/שניות יוצג בדוח רק אם השדה ב- DB מחזיק פורמט זה

במידה וכן את יכולה ליצור את הפורמט גם ברמת הדוח...

האם את עדין נתקלת בהודעת השגיאה ?

אם כן צטטי אותה במדויק...

Best Regards

Yoav Yahav

BI & DWH & SAP Business Objects

+972-52-3562982

bi.bobjects@gmail.com
thebobaba.blogspot.com/
www.bics.co.il/193657/sapbicoeeng
www.bo.dwh.co.il

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Yoav
Time to create page: 0.258 seconds