הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

עזרה בבחירת נושא בעבודה אקדמית

More
15 years 7 months ago #6207 by אור א
שלום לכולם
במסגרת קורס בכריית מידע אני צריך לבחור נושא ולחקור אותו
רצוי שלנושא הזה יהיה שפע של נתונים באינטרנט כך לדעתי יהיה לי יותר קל .
אני אמור להשתמש בנתונים הללו עם התוכנה WEKA

האם למישהו יש רעיון ( כל רעיון ) רצוי משהו שאני לא אסתבך באיסוף המידע

תודה מראש !!

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 6 months ago - 15 years 6 months ago #6326 by Edith Ohri
שלום אור,

אם עברת לשלב עיבוד (הודעתך השנייה), ניתן לשער שמצאת נושא ומקור נתונים.

אכרוך את שתי ההודעות יחד.
קודם, הערה אישית: כריית נתונים זה עסק מאמץ, אפילו עם מיטב הכלים האוטומטיים, ועוד לא קרה שקיבלתי עיצה שימושית בנוגע לעבודה שעלי לעשות...
בכל אופן, אם במקרה נתקעת, הנה עצתי:
    1. להתמקד בפרסומים שמופיעים בפורמט אקסל או בפורמט TXT/CSV והם כבדים בנפח.

    2. לחפש בין הפרסומים הממשלתיים של הלמ"ס, רשויות מכס/מס/בנק ישראל.

    3. להוריד נתונים מאתר KDD או Knowledge Data Discovery, שמנהל תחרויות כריית נתונים מדי שנה - KDD מכינים את החומר עם כל ההגדרות, ויהיה לך קל לאמץ אותו.


בקשר ל-WEKA, מה הבעיה שבה נתקלת בשימוש בחומר ההדרכה שלהם?
למה אי אפשר לקחת דוגמא של WEKA ולפתח ממנה מה שדרוש לך?


בברכה,
אדית

הבית של GT data mining


בברכה
אדית
Last edit: 15 years 6 months ago by Edith Ohri.

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #6328 by אור א
היי אדית,

אכן אפשר לומר "שעברתי" לשלב עיבוד הנתונים

בחרתי נושא שקשור לתאונות דרכים ומצאתי נתונים בפורמט אקסל
באתר של הלמ"ס.

כפי שאולי הבנת אני סטודנט ועלי להגיש עבודה בשבועות הקרובים, הבעיה שאין לי מושג אפילו איך לגשת ולהתחיל את העבודה הזו
אף סטודנט אחר בכיתה לא יודע על מה מדובר ואין במי להעזר.
(מעולם לא חשבתי שאגיע למצב כזה אבל זו הסיטואציה)
רק מישהו מקצועי שיש לו נסיון בתחום יוכל לעזור לי במסגרת הזמן שנשארה לי ( אין בעיה שהעזרה אף תהיה בתשלום)

חשוב לי לציין שמעולם לא הגעתי לסיטואציה כזו של חוסר אונים וחוסר ידע במה שצריך לעשות .

אור.

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 6 months ago - 15 years 6 months ago #6329 by Edith Ohri
אור

מספר שבועות זה עדיין מספיק זמן, בתנאי שיש לך תכנית פעולה.

לא אמרת לי מה הבעיה עם חומר ההדרכה של WEKA. כללית, הייתי מציעה להתחיל בלימוד של דוגמא שבד"כ מציעים בחומר הלימוד. אתה סטודנט בטכניון? כזכור לי אנשי טכניון מומחים בלחפש ולשפץ דוגמאות...

לעקרו של ענין, כריית נתונים מתחלק לשתי משימות:
(א) הגדרת דפוסי התנהגות של הנתונים;
(ב) הגדרת קשרים פנימיים בתוך ובין הדפוסים הנ"ל.

הכל תלוי באיכות של הגדרת דפוסי ההתנהגות. אם אתה מגדיר אותם טוב, החלק השני קל יחסית.



מה מימדי טבלת הנתונים שלך?

אם הקלט לא גדול, נסה להעביר לי אותו בדואל edit@actcom.co.il
נראה מה אפשר לעשות, אך זה יצטרך לחכות עד ה-21 לחודש (ב-20 אני נותנת הרצאה בנושא כריית נתונים, בכנס "מידע ברפואה" הילטון ת"א).


בברכה,
אדית

הבית של GT data mining


בברכה
אדית
Last edit: 15 years 6 months ago by Edith Ohri. Reason: טעויות כתיב

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #6330 by אור א
את מקסימה !
תודה רבה על הרצון הטוב
אבל זה יהיה קצת מאוחר מדי ב- 21 לחודש
בכל אופן אני כמובן אמשיך ולנסות להתקדם בעבודה איכשהו

תודה ובהצלחה בכנס !

Please התחברות to join the conversation.

More
15 years 6 months ago #6331 by Edith Ohri
רוב תודות!

ולכל צרה של נתונים עקשניים, יש לך הכתובת


בברכה
אדית

Please התחברות to join the conversation.

Moderators: Edith Ohri
Time to create page: 0.288 seconds