הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

 Intel Corp  ו-DigitalBridge Group, Inc. (סימול: DBRG; "DigitalBridge"), חברת השקעות גלובלית, הכריזו על הקמתה של Articul8 AI, Inc. (Articul8), חברה עצמאית המציעה ללקוחות ארגוניים פלטפורמת תוכנה בינה מלאכותית גנרטיבית (GenAI) מלאה, אופטימלית , כוללת ומאובטחת.

הפלטפורמה מספקת יכולות בינה מלאכותית השומרות את נתוני הלקוחות, הדרכה והסקת מסקנות בתוך היקף האבטחה הארגוני. הפלטפורמה גם מספקת ללקוחות את הבחירה בין פריסה ענן, On Prem או היברידית.

Articul8 נוצר עם קניין רוחני (IP) וטכנולוגיה שפותחו באינטל, ושתי החברות יישארו מיושרות אסטרטגית בהזדמנויות יציאה לשוק וישתפו פעולה בהנעת אימוץ GenAI בארגון. Arun Subramaniyan, לשעבר סגן נשיא ומנהל כללי במרכז הנתונים וב-AI Group של אינטל, קיבל על עצמו את המנהיגות של Articul8 כמנכ"ל שלה.

DigitalBridge Ventures, יוזמת המיזם של DigitalBridge, שימשה כמשקיע ראשי של Articul8. בנוסף, אינטל, יחד עם סינדיקט של משקיעי סיכון מבוססים, כולל Fin Capital, Mindset Ventures, Communitas Capital, GiantLeap Capital, GS Futures ו-Zain Group, נטלו חלק בהון בחברה.

Articul8 מציעה פלטפורמת תוכנה מסוג GenAI המספקת מהירות, אבטחה ויעילות עלות כדי לעזור ללקוחות ארגוניים גדולים להגדיל את הבינה המלאכותית. הפלטפורמה הושקה והוטבה על ארכיטקטורות החומרה של אינטל, כולל מעבדי Intel® Xeon® Scalable ומאיצי אינטל® Gaudi®, אך תתמוך במגוון חלופות תשתית היברידית. בעקבות הפריסה המוקדמת של הטכנולוגיה ב-Boston Consulting Group (BCG), הצוות הרחיב את הפלטפורמה ללקוחות ארגוניים במגזרי תעשייה הדורשים רמות גבוהות של אבטחה וידע תחום מיוחד, כולל שירותים פיננסיים, תעופה וחלל, מוליכים למחצה וטלקומוניקציה.

המקור: חברת Intel בכתובת הבאה.