הצטרפו לקבוצות שלנו לקבלת עדכונים מרוכזים פעם בשבוע:

ווטסאפ:
http://wa.dwh.co.il
טלגרם:
http://telegram.dwh.co.il

אחד היתרונות הגדולים ביותר של Bard, ניסוי לשיתוף פעולה עם AI גנרטיבי, הוא שהוא יכול להתאים את התגובות שלו בדיוק למה שאתה צריך.

לדוגמה, אתה יכול לבקש מבארד להתחיל מסמך תכנון טיול עבורך ועבור חבריך, לנסח את רישום השוק המקוון שלך, או לעזור להסביר נושא מדעי לילדים שלך. ועכשיו, בארד משתפר עוד יותר בהתאמה אישית של התגובות שלו כך שתוכל להגשים את הרעיונות שלך בקלות.

כעת , גוגל הוציאה את הדגם הכי מסוגל של בארד עד כה. Bard משתלב כעת עם אפליקציות ושירותים של Google לקבלת תגובות מועילות יותר. 

התחבר לאפליקציות ולשירותים של Google

כעת השיקו  את הרחבות Bard באנגלית, דרך חדשה לחלוטין לקיים אינטראקציה ושיתוף פעולה עם Bard. עם תוספים, בארד יכול למצוא ולהראות לך מידע רלוונטי מכלי Google שבהם אתה משתמש מדי יום - כמו Gmail, Docs, Drive, Google Maps, YouTube ו-Google Flights and hotels - גם כשהמידע שאתה צריך נמצא במספר אפליקציות ושירותים .

לדוגמה, אם אתם מתכננים טיול לגרנד קניון (פרויקט שתופס כרטיסיות רבות), כעת תוכלו לבקש מבארד לתפוס את התאריכים שמתאימים לכולם מ-Gmail, לחפש מידע בזמן אמת על טיסות ומלון, ראה הנחיות מפות Google לשדה התעופה, ואפילו צפה בסרטוני YouTube של דברים לעשות שם - הכל תוך שיחה אחת.

 בדוק בקלות את התגובות והסתמך על שיחות משותפות

כעת עם תגובות באנגלית, אתה יכול להשתמש בכפתור "גוגל את זה" של בארד כדי לבדוק ביתר קלות את התשובות שלו. כאשר תלחץ על הסמל "G", בארד יקרא את התגובה ויעריך אם יש תוכן ברחבי האינטרנט כדי לבסס אותה. כאשר ניתן להעריך הצהרה, תוכל ללחוץ על הביטויים המודגשים וללמוד עוד על מידע תומך או סותר שמצא חיפוש.

כדי לקרוא עוד, אנא הכנסו לידיעה המלאה בלינק הזה.