אחת הבעיות באיתור תקלות ב SQL היא מעקב אחרי ה LOG שגיאות של SQL SERVER
הלוג בנוי מרצף של שגיאות אבל לא רק. פעמים רבות שגיאה יכולה להופיע על פני מספר שורות.


למרות האפשרות לחתוך מידע בעזרת מסך הSearch-, לא ידוע לנו מלכתחילה מה אנחנו מחפשים
והמטרה העיקרית היא להיות פרואקטיבי – לזהות שגיאות לפני המשתמשים או לפני שהמערכת קורסת.

פרואקטיביים בניהול השרתים

מערכת Montarget פותחה על מנת לתת מענה לבעיות אלו בדרך כזו:

  • המערכת סורקת את הלוג ומנקה אותו מלוג לא רלוונטי \ שאינו שגיאה
  • המערכת סופרת שגיאות לפי כמות השגיאות האמתית ולא לפי כמות השגיאות שהמערכת מייצרת
  • המערכת מקטלגת את השגיאות ומנגישה אותם ב- UI נוח ופשוט, כך שבמבט אחד ניתן לראות כמה שגיאות ארעו ובאילו שעות.
  • המערכת מאפשרת ניתוח והשוואה של השגיאה ברמה יומית \ חודשית \שבועית על מנת לאפשר הבנה מתי התחילה השגיאה, האם היא מחריפה, ומבליטה חריגות שמעידות על כשל קיים או מתגבש.
מבט על הלוג לפי קטגוריות

מבט על הלוג לפי קטגוריות

ניתוח והשוואה של השגיאות בפריסה יומית שבועית חודשית כולל השוואות

ניתוח והשוואה של השגיאות בפריסה יומית שבועית חודשית כולל השוואות

מבט על השגיאה עצמה הרשומה כפי שהיא מופיעה ב ERROR LOG – כול שגיאה יכולה להופיע על פני מספר שורות

מבט על השגיאה עצמה הרשומה כפי שהיא מופיעה ב ERROR LOG – כול שגיאה יכולה להופיע על פני מספר שורות

לקוחות מעידים על השימוש במערכת:
“לא הרגשנו צורך ממשי לבחון כול הזמן את הלוג חוץ מפעם ביום על הנס של הבוקר ורק בחטף”
“במערכת MONTARGET אנחנו מקבלים את המידע בצורה כול כך פשוטה. בשל היכולת לקבל מידע מהיר עם תובנות מדהימות , אנחנו לא אחת ביום עוקבים אחרי הנעשה בשרתים” – מעבר לגישה פרואקטיבית
” לראות את כל השגיאות על מסך אחד נותן תחושה שלנהל מעל 14 שרתי SQL יותר קל לנו מאשר אם היינו מנתחים פעילות על שרת בודד “

 

אני תמיד זמין לכול שאלה 

Yehuda Lasri    

CEO

Office: +972-36500540

Cellular: +972-526157079

Fax: +972-73-2881830

Email:yehuda@ryltech.co.il

Website: www.ryltech.co.il