bi analyst

Star inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactiveStar inactive
 

אורקל ענן מכריזה על קבוצת יכולות חדשות בענן אורקל אנליטיקס כדי לספק לכל העובדים - ולא רק מומחי נתונים - ניתוח קל לשימוש ושירות עצמי.

לקוחות יכולים כעת לחוות אינטראקציות עם הנתונים שלהם באמצעות מפות, ניתוח סל שוק חזותי ומכשירים ניידים כדי לזהות במהירות רבה יותר דפוסים וקשרים המאפשרים להם לחזות תוצאות ולקבל החלטות מהירות יותר.

השיפורים בענן של Oracle Analytics כוללים למידת מכונה מוסברת, הכנת נתונים להפיכת נתונים ספציפיים ללקוח למידע איכותי, ניתוח טקסט מובנה, ניתוח זיקה, ידע בהתייחסות מותאמת אישית, ניתוח גרפים, ניתוח מפות מותאם אישית, שאילתות בשפה טבעית ונרטיבים, כמו גם אפליקציה לנייד חדשה.

יכולות חדשות כוללות:

  • למידת מכונה מוסברת: כל משתמש יכול כעת לראות הסברים פשוטים לגורמים שהשפיעו על מודל למידת מכונה כדי לחזות תוצאה מסוימת. בנוסף, הם יכולים לקיים אינטראקציה עם מודל, ולהתאים גורמים בכדי לכוונן את התוצאות. לדוגמא, מכל הגורמים שהשפיעו על דחיית בקשת הלוואת בנק, המשתמשים יכולים לראות במהירות אילו היו הקובעים ביותר ומדוע/
  • הכנת נתונים אוטומטית: מנוע פרופיל נתונים מדגם וסורק נתונים בכדי לזהות ולבקש באופן יזום את המשתמשים בנוגע לבעיות פוטנציאליות של נתונים, כמו להצביע באופן אוטומטי על ערפול של פרטי כרטיס אשראי רגישים או מספר תעודת זהות. זה יכול להעשיר מיקודים בעיר, אוכלוסייה, הכנסה, מוצא אתני ונתוני תשלום כדי לספק ניתוח מיקום מעמיק יותר. משתמשים יכולים להעשיר נתונים נוספים על ידי העלאת נתונים ספציפיים יותר לעסקים, כגון אזורי מכירה, אזורי משלוח או קטגוריות מוצרים.
  • ניתוח טקסטים: ניתוח טקסטים מאפשר לך לחלץ מילים מנתונים לא מובנים, לספור אותן, לדמיין את התוצאות ואז להצטרף לניתוח עם הנתונים המקוריים שלך, כך שתוכל לרדת לעומק בכל רמת פירוט. לדוגמא, ניתוח סנטימנט משתמש בניתוח טקסטים כדי לקבוע אם הערות הן שליליות, חיוביות או ניטרליות, מה שמאפשר למשתמשים להבין כיצד נתפס המותג שלהם או כיצד ביצועי הפעלת מוצר מתבססים על טקסט בסקרים או מדיה חברתית.
  • ניתוח זיקה: גלה קשרים בנתונים שלך על ידי זיהוי קבוצות של פריטים המופיעים לעיתים קרובות יחד. טכניקת כריית נתונים זו מכונה גם למידת כלל אסוציאציות. יישום נפוץ ושימושי הוא ניתוח סל שוק במוצרי צריכה או בנקאות קמעונאית, שם המשתמשים יכולים להשיג את ההסתברות שמוצרים שונים יירכשו יחד כדי לקבל החלטות שיווקיות. בעת פיתוח מבצעים, קמעונאים לעיתים קרובות בוחנים שילובים פופולריים כדי לפתח את האסטרטגיות שלהם להגדלת מכירות מוצרים. למשל, קונים שקונים דגני בוקר קונים לעיתים קרובות גם חלב במקביל. הבנת התרחשות משותפת זו של פריטים באוסף מסייעת לקמעונאים לנהל טוב יותר את פריסת החנויות, הצעות הקופונים והמכירות הצולבות, והיא בעלת ערך לשיווק ישיר, קידום מכירות וגילוי מגמות עסקיות.
  • ניתוח גרפים: ניתוח גרפים מציג קשרים בין נתונים באופן חזותי, כגון האופן שבו אנשים ומחוברים עסקאות או המרחק הקצר ביותר בין שני רכזות ברשת. באמצעות ענן Oracle Analytics, כל אחד יכול לנתח בקלות נתוני גרפים במחסן הנתונים האוטונומי. יש לכך יישומים רבי עוצמה במגוון תחומים שונים, החל משיווק ומדיה חברתית ועד אבטחה ותאימות. לדוגמא, איתור דרך מאפשר למשתמש למצוא את הנתיב הקצר ביותר בין שתי נקודות; שימוש נפוץ נוסף בניתוח גרפים הוא לדירוג ומדידת החשיבות של דפי אתרים.
  • ניתוח מפות בהתאמה אישית: ניתוח מפות מאפשר למשתמשים להחיל תמונות מותאמות אישית כרקעי מפה וליצור שכבות מפות לשיפור הדמיית הנתונים. לדוגמה, רופאים יכולים לדמיין נתונים על תמונה של גוף האדם כדי לזהות אזורים הדורשים התייחסות ולעקוב אחר חזותית אחר ההשפעה של תרופות או טיפולים אחרים. ניתן לטעון מפות ל- OAC או לארח אותן בשרת אינטרנט כרקע דינמי באמצעות פרוטוקול שירות מפת המפות (WMS) ושכבות אריחי XYZ. זה מאפשר ללקוחות להשתמש במידע על מפות שאולי אין להם גישה בארגון שלהם, כמו מזג אויר ושרטוטים, ולהציג אותו בקלות עם הנתונים העסקיים שלהם.
  • יישום נייד חדש של אורקל אנליטיקס: היישום החדש של אורקל אנליטיקס מאפשר למשתמשים למצוא נתונים במהירות ובקלות, והכל עם חווית משתמש עקבית בכל ענן אורקל אנליטיקס והאפליקציה. זה מאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציה עם ויזואליזציה של נתונים, לחקור לוחות מחוונים ולשתף מידע בין צוותים לצורך שיתוף פעולה נוסף. משתמשים יכולים גם להאזין לנרטיבי שמע שנוצרו בשפה הטבעית של הנקודות הבולטות ביותר מדוחות, לוחות מחוונים והדמיות.
  • עיבוד שפה טבעית: ענן אורקל אנליטיקס מאפשר למשתמשים לשאול את הנתונים שלהם בשפה טבעית תוך שימוש בחוויה פשוטה כמו חיפוש - באמצעות טקסט או קול - ולקבל נרטיבים מדוברים של התוצאות. הוא תומך ב -28 שפות שונות ומבני שפה שונים כגון מילים נרדפות, קיצורים, פילטרים דינמיים וחישובים. משתמשים יכולים להקליד, לשלוח הודעות טקסט או לדבר בקול כדי לשאול שאלות עסקיות, כגון: "מה מטפל העובד שלנו החודש?" ולקבל בתמורה לוח מחיקת שחיקה של עובדים. 

המקור: חברת אורקל בכתובת הזאת.

 

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

הדף שלנו בפייסבוק

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning