התחברות

התחברות
x
או
x
הרשמה
x

או

קליק אחד ואתם מחוברים. מהיר .קל .מאובטח.

מעניין? שתפו דף זה באמצעות הטלפון הנייד

אירועים קרובים

מאמרים

מגמות של ביג דאטה בעולם הביטוח
CA Technologies
SSIS - Buffer Size Optimization
קטגוריה ראשית
בדיקות BI ו-DWH לעומת הבדיקות בתחומים אחרים
קטגוריה ראשית
איסוף דרישות לפרויקטי BI
קטגוריה ראשית
כח המידע במיקוד
קטגוריה ראשית
0

הדף שלנו בפייסבוק

ברוך הבא, אורח
שם משתמש: סיסמא: זכור אותי

דיון: חוק מס' 17 במדע הנתונים החדש - Tagging & Labeling

חוק מס' 17 במדע הנתונים החדש - Tagging & Labeling 3 months 6 days ago #8492

  • Edith Ohri
  • Edith Ohri's Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • הודעות: 338
  • קרמה: 0
חוק מס' 17 במדע הנתונים החדש מתיחס לפרקטיקה של Tagging & Labeling.
תיוג כמו כל התערבות בנתונים, ידנית או אוטומטית, פוגע באוביקטיביות המידע. הוספת שדות תיוג לרשומות, מותרת רק אם השדות אינם מוסיפים מידע חיצוני.

דוגמא:
נניח שרשת חנויות אפנה מעונינת לחשב כדאיות של צורות פרסום שונות, ולשם כך ארגנה ההנהלה נתונים מקיפים ממחלקות רכש, מכירות, הנהלת חשבונות וסוכנות הפרסום. הנתונים תוגברו ע"י תיוג מוצרים לפי עלוני הפרסום שלהם שהגדיר את צבע/י הפריטים, הסגנון, וגילאי הדוגמנים. התיוג הוביל את מסקנות ניתוח הנתונים למושגים המקובלים של מתכנני הקולקציות, לכן לא חידש דבר, ובסיכום לא הצדיק את המאמץ הגדול.
ניתוח נתוני האמת, היה יכול לגלות תופעות לא טריוויאליות שיש להן ערך לעתיד, כגון שינוי בהרגלי קניות עונתיים, והצלחה בפריטי רכש מסין הנמכרים בכל העולם כנראה בזכות קידום המכירות שלהם בחו"ל. הערה, מסקנות ותובנות שמתבססות על נתוני אמת, נוטות פחות לטעויות ועשירות יותר בתוצאות.

בברכה
אדית
עריכה אחרונה: 3 months 6 days ago  ע''י Edith Ohri.
הנהלת האתר ביטלה גישת כתיבה ציבורית.
מנהלים: Edith Ohri
זמן יצירת העמוד: 0.327 שניות

Microsoft

Oracle

IBM

Informatica

Sap

SAS

Qlikview

Cloudera

Machine Learning