חברת אמזון הודיעה כי הוסיפה לשירותי הענן שלה , יכולת Machine Learning.
מטרת מערכת זאת, לשלוף מידע בעל ערך מכמויות אדירות של נתונים.
אמזון הולכת בעקבותיה של מיקרוסופט, שהוסיפה שירות דומה בAzure בחודש פברואר.
"לאמזון הסטוריה ארוכה בתחום של הלמידה החישובית", אמר ג'ף בילגר, מנהל Amazon Machine Learning. "הלמידה החישובית מזינה את ההמלצות שמקבלים הלקוחות באתר אמזון, מאפשרת להפוך מוצרים לזמינים למכירה בתוך 30 דקות מרגע שהם נפרקו מהמשאית. לאחר שזיהינו שהלמידה החישובית יכולה להעניק יתרונות רבים לכל מפתח, אנחנו מציעים אותה כעת במסגרת השירותים שלנו".
זאת באתר הזה.